"Κορυφαία πορεία, μέχρι την επόμενη"

- Πέρυσι έφτασες με την ομάδα μέχρι και τον τελικό. Πού πιστεύεις ότι οφείλεται αυτή η επιτυχία, που αποτελεί αναμφίβολα την κορυφαία πορεία του ΑΟΠ στην ιστορία του.

Π.Π.: "Μία επιτυχία που μας άφησε όμως μια γλυκόπικρη γεύση. Και το λέω αυτό γιατί, όπως έλεγα και στο παιδιά όλο το χρόνο, ήμαστε η καλύτερη ομάδα στον όμιλο και θα μπορούσαμε εύκολα να το είχαμε πάρει. Ωστόσο, το γεγονός ότι από τη δεύτερη κιόλας χρονιά μας καταφέραμε να παίξουμε στον τελικό, είναι πράγματι επιτυχία. Μία επιτυχία που οφείλεται κυρίως στην αγωνιστική αξία και τη διάθεση που έδειχναν τα παιδιά στους αγώνες αλλά και στο άριστο κλίμα που επικρατούσε μεταξύ μας. Θέλω να πιστεύω ότι σαν κομμάτι αυτής της ομάδας συνέβαλα κι εγώ λιγάκι. Είναι όντως η κορυφαία πορεία στην ιστορία του ΑΟΠ, μέχρι την επόμενη".

- Είσαι ένας άνθρωπος άλλοτε εκφραστικός, άλλοτε όχι. Πότε έφτασες σε σημείο που πραγματικά δεν μπορούσες να πανηγυρίσεις άλλο, που να είχες τρελαθεί;

Π.Π.: "Στον περσινό ημιτελικό με τον Πανφραπεδαϊκό νομίζω πως έφτασα στα όριά μου. Με τη σφράγιση της πρόκρισης, μετά το χαμένο πέναλτυ των αντιπάλων, όλα αυτά τα συναισθήματα που έκρυβα μέσα μου όλη την εβδομάδα, άγχος, αγωνία, ανυπομονησία, τρελή επιθυμία για πρόκριση, νεύρα, βγήκαν στην επιφάνεια. Βέβαια δεν ήμουν μόνο εγώ. Πιστεύω πως όσοι βρέθηκαν εκείνη την ημέρα στο γήπεδο, μπορούν να με καταλάβουν, αν κρίνω και από τις δικές σου αντιδράσεις. Ελπίζω τα παιδιά στο μέλλον να με κάνουν να υπερβώ τα όριά μου και να τρελαθώ ακόμη περισσότερο".

- Σε ποιο ματς αγχώθηκες πιο πολύ;

Π.Π.: "Δε θα πρωτοτυπήσω. Πάλι στον περσινό ημιτελικό. Είπαμε, δεν ήταν μόνο η ενδεχόμενη πρόκριση στον τελικό που σε κρατούσε σε εγρήγορση. Ήταν και το όνομα του αντιπάλου που έκανε την ανάγκη για πρόκριση-απάντηση ακόμη πιο επιτακτική".

- Τελικά με τον Κούβαρη τι είχε γίνει;

Π.Π.: "Πού το θυμήθηκες πάλι αυτό (γέλια); Εντάξει, αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Τη στιγμή που μας ισοφάρισαν στον περσινό ημιτελικό, γύρισε προς τον πάγκο μας κι έβρισε. Εγώ απάντησα και στο τέλος του αγώνα ήρθε να μου ζητήσει το λόγο για κάτι το οποίο ξεκίνησε εκείνος. Μετά τα έβαλε και με κάποιους άλλους παίκτες μας, αλλά ως εκεί. Ξέρεις, η πίκρα του αποκλεισμού δημιουργεί τέτοιες αντιδράσεις. Περασμένα ξεχασμένα".