"Θέλω μόνο να δίνουν όλοι το 100%"

- Οι παίκτες έχουν να λένε τα καλύτερα για το team talk, αλλά και για τις συνεχείς εντολές που δίνεις κατά τη διάρκεια του ματς. Ο Μάριος Μάντζος έχει δηλώσει πως εάν δεν ήσουν εσύ στον πάγκο να του μιλάς και να τον κατευθύνεις συνεχώς, δε θα έπαιζε καλά. Πιστεύεις πως παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο για την απόδοση των παικτών τα όσα λες;

Π.Π.: "Το team talk, όπως λες, το θεωρώ απαραίτητο. Δεν μπορεί η ομάδα να μπαίνει στο γήπεδο χωρίς κάποιο σχέδιο. Ειδικά στις περιπτώσεις που γνωρίζουμε τον τρόπο παιχνιδιού του αντιπάλου, είναι υποχρέωσή μου να προετοιμάσω την ομάδα για το τι θα συναντήσει μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Εξίσου σημαντικές είναι και οι οδηγίες κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς από τη στιγμή που δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε προπονήσεις, είναι το μόνο που μπορώ να κάνω για να βοηθήσω την ομάδα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Όσο για τον Μάριο, να τον ευχαριστήσω για τα καλά του λόγια και να πω πως είναι ένα παιδί το οποίο κάθε χρόνο βελτιώνεται. Και σίγουρα δεν ευθύνομαι μόνο εγώ γι' αυτό".

- Σε αυτά τα τρία χρόνια του Παναιγειρατικού στην Αθήνα, πολλοί ποδοσφαιριστές της ομάδας έχουν παρουσιάσει τεράστια βελτίωση και ανοδική πορεία. Σα να μαθαίνουν συνεχώς καινούργια πράγματα. Κι αυτό δεν αφορά μόνο τους νεαρούς της ομάδας αλλά και τους γηραιότερους. Ο Δημήτρης Μάντζος για παράδειγμα. Όσο μεγαλώνει, τόσο καλύτερος γίνεται. Πιστεύεις ότι έχεις μερίδιο σε αυτό;

Π.Π.: "Από την εμπειρία μου αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι ένας παίκτης βελτιώνεται όταν αντιμετωπίζει παίκτες καλύτερους από τον ίδιο. Πιο γρήγορους, πιο τεχνίτες κλπ. Η πίεση στον εαυτό του και η παραπάνω προσπάθεια που καταβάλλει για να τους αντιμετωπίσει και να ανταπεξέλθει σε τέτοιες καταστάσεις τον βελτιώνει αυτόματα και ως παίκτη. Αυτό είναι το μυστικό και πιστεύω ότι τα παιδιά σε ορισμένες περιπτώσεις και ειδικότερα φέτος υπερέβαλαν εαυτούς και αυτό μόνο καλύτερους μπορεί να τους κάνει. Όσον αφορά το Δημήτρη το Μάντζο, πιστεύω ότι χρόνο με το χρόνο γίνεται σοφότερος. Ξέρει καλά ποιες είναι οι αδυναμίες του ποια τα προτερήματά του και προσπαθεί πάντα να κάνει αυτά που του αναλογούν. Τώρα, αν έχω μερίδιο σε όλο αυτό, θα πρέπει να ρωτήσετε τους παίκτες μας να σας πουν".

- Τι είναι αυτό που ζητάς σε κάθε παιχνίδι από τους παίκτες σου; Ακούγεται πως ακόμη και σε κάποιες περιπτώσεις που η ομάδα νικά, αλλά δεν αποδίδει καλό ποδόσφαιρο, οι παίκτες τα... ακούνε.

Π.Π.: "Ισχύει αυτό. Εγώ το μόνο που ζητάω από τους παίκτες μου είναι σε κάθε αγώνα, ανεξαρτήτως αντιπάλου, να μπαίνουν μέσα και να δίνουν το 100%. Μία λάθος πάσα, ένα λάθος κοντρόλ, ένα τσαφ είναι πράγματα τα οποία μπορούν να συμβούν στον καθένα και γι' αυτό δε ζητώ ευθύνες για κάτι τέτοιο. Σε αγώνες μουντιαλίτο όμως, μέσα σε ένα λεπτό μπορείς να δεχτείς και δύο γκολ. Δε θέλει πολύ να γίνει το κακό. Ένα εκτελεσμένο πλάγιο κι ένα σουτ από το κέντρο και μπορεί να γίνει η ζημιά. Ζητάω μυαλό, εγρήγορση και σοβαρότητα".

- Πιστεύεις ότι έκανες ποτέ κατάχρηση της εξουσίας σου ως προπονητής;

Π.Π.: "Δε νομίζω. Πιστεύω πως έχω δείξει ότι είμαι ανοιχτός σε γνώμες και συμβουλές. Τώρα, το ότι εγώ έχω τον τελευταίο λόγο για το αν θα αποκτηθεί κάποιος παίκτης ή όχι, για το ποιοι παίκτες θα παίζουν και πόσο, νομίζω ότι είναι αυτονόητο".