"Είμαι χαμηλών τόνων άνθρωπος"

- Ας πάμε λίγο στον Πέτρο Παπανικολάου ως άνθρωπο. Πολύς κόσμος αναρωτιέται τι... μάρκα τύπος είσαι. Μιλάς ελάχιστα στον Τύπο και σε ξέρουν όλοι μόνο στους αγωνιστικούς χώρους. Τι άνθρωπος είσαι;

Π.Π.: "Αυτό που βλέπετε αγωνιστικά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την εξωγηπεδική μου ζωή. Γενικά, είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων. Δεν είμαι πολύ κοινωνικός με την έννοια ότι θα πηγαίνω κάθε μέρα για καφέ ή κάθε Σάββατο σε μπαρ, στα μπουζούκια κλπ. Δε μου αρέσει να προκαλώ με τη συμπεριφορά μου, να δημιουργώ φασαρίες. Θέλω, αν γίνεται, να περνάω απαρατήρητος. Γιατί έχω πλέον καταλάβει ότι η ηρεμία είναι δυσάρεστο αγαθό. Στους αγώνες έχω αυτή τη συμπεριφορά γιατί ο αθλητισμός είναι ο μόνος τομέας στη ζωή μου που έχω εγωισμό".

- Με τις γυναίκες πώς τα πας;

Π.Π.: "Δεν ήξερα ότι έδινα συνέντευξη στο Showbiz news (γελάει). Όπως όλος ο κόσμος. Άλλοτε καλά, άλλοτε όχι και τόσο. Δεν παραπονιέμαι όμως".